Beiträge von Hyp3x

Liebe Community,
wie euch mit Sicherheit aufgefallen ist, hat Dave vor kurzem seine Position als Chefarzt aufgegeben, wodurch einige rechtliche Konflikte entstanden sind.

Tom alias Hyp3x und alle Administratoren arbeiten momentan unter Volllast an einer Lösung und hoffen euch diese bald präsentieren zu können.

Wir müssen euch trotzdem bitten, vorerst nicht mehr das für euch erstellte Profilbild und alle Grafiken die das ehemalige Logo beinhalten, zu nutzen.
Gerne könnt ihr unsere Alternative nutzen, die wir für euch
im Up & Download - Channel als "Social_PB1" auf dem TeamSpeak hochgeladen haben.

Auch wenn das mit Sicherheit überraschend kommt und von uns allen einiges abverlangt, sind wir uns sicher, dass The Lunatic Asylum an der Herausforderung wächst und unsere Community stärker denn je zurückkommt.

#Aufgehts #EinerVonUns #Stärkerdennje #TLA
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    Neuer Operator: Captain Price als neuer Operator aus dem Battle Pass. Auch Gaz dürfte kommen.

    Neue Waffen: 2 neue Basis-Waffen – die MP Fennec (Vector) sowie das Sturmgewehr CR-56 Amax (Galil)

    Mastery Challenges für Waffen: Sobald ihr Gold für eine Waffe freigeschaltet habt, werden diese neuen Herausforderungen verfügbar. In einer Reihe verschiedener Challenges (8 pro Waffe) könnt ihr euch so besondere Belohnungen wie Embleme und Visitenkarten verdienen.

    Neues für den regulären Multiplayer:

    • Die Karte Scrapyard, ein beliebter Klassiker für den traditionellen MP
    • Barakett Promenade, eine neue große Karte für Bodenkrieg
    • Trench, eine neue 2vs2-Map für den Feuerkampf-Modus



    Neues für Warzone:

    • In-Match-Events: Im Verlauf von Warzone Matches kann ohne Vorwarnung einer von 3 verschiedenen Event-Typen zufällig eintreten und das Gameplay sowie die Strategie ordentlich aufmischen.
    • Als Events gibt es ‘Jailbreak’, ‘Fire Sale’ und ‘Supply Chopper’.
    • Bei Jailbreak kommen alle getöteten Spieler umgehend ins Match zurück – egal, ob sie im Gulag waren oder zugeschaut haben.
    • Bei Fire Sale werden die meisten kaufbaren Items bei den Vorratsstationen um bis zu 80 % reduziert oder sind sogar komplett kostenlos.
    • Bei Supply Chopper kommt ein schwer gepanzerter, aber unbewaffneter Heli angeflogen, den es abzuschießen gilt. Schafft man das, droppt er hochwertigen Loot.
    • Contraband-Vetrags-System: Dabei handelt es sich um einen neuen, seltenen Vertrag, der euch mit einem permanenten Bauplan belohnt. Der Vertrag kann mit einer geringen Chance auftauchen, nachdem man einen anderen Vertrag erfüllt hat. Schnappt euch den Contraband-Koffer, bringt diesen zum Extraktionsort und packt ihn dort in die Tasche vom wartenden Hubschrauber. Töten man den Spieler mit dem Koffer, kann man sich den für sein Team erbeuten.
    • Neuer 50vs.50-Modus – Rumble: Zwei 50er-Teams springen ab und kämpfen in verschiedenen Gebieten rund um Verdansk. Es gibt Custom Loadouts, Fahrzeuge und schnelle Respawns.



    Playlist-Update:

    Modern Warfare

    • Barakett Promenade für Ground War
    • Trench Mosh Pit (2vs2)
    • Scrapyard 24/7
    • Blueprint Gunfight

    Warzone

    • Quads
    • Trios
    • Duos
    • Solos
    • Blood Money
    • Warzone Rumble



    Quellen:


    https://mein-mmo.de/cod-mw-war…ate-season-4-patch-notes/


    https://www.infinityward.com/n…06/MW_Patch_Notes_June_10

    Behaviour Interactive hat das nächste Kapitel in Dead by Daylight angekündigt, bei dem man ein legendäres Franchise aufgreift – Silent Hill.


    Mit dem Silent Hill Kapitel greift man die ersten drei Teile des Horror-Franchise auf, einschließlich Pyramide Head als neuer Killer, während Cheryl Mason als Überlebende hinzu stößt.


    Das Silent Hill Chapter umfasst auch eine neue Karte, die Midwich Elementary School. Das Kindheitstrauma, das sich einst in diesen Hallen ereignete, hat sich seitdem in einem verdrehten, alptraumhaften Design manifestiert, dem es zu entkommen gilt.


    Übernehmt hier die Kontrolle über Pyramid Head und schwingt sein großes Messer, um alle, die ihm begegnen, mit seiner grausamen Strafe zu verdammen. Mit Cheryl Mason kehrt eine mutige Frau zurück, die die höllische Anderswelt von Silent Hill überlebt und sich an dem Orden gerächt hat, der ihren Vater tötete. Mit ihrer Erfahrung ist sie bereit, sich erneut gegen jedes Übel zu stellen, mit dem sie konfrontiert wird.


    *quelle*

    https://playfront.de/silent-hi…-by-daylight-angekundigt/

    Crossplay-Support in 2020

    Später in diesem Jahr wird außerdem das Crossplay über PS4, Xbox One und Switch eingeführt, wie der Entwickler ergänzend bestätigt.

    Das Silent Hill Chapter wird ab dem 16. Juni 2020 verfügbar sein.


    Steam ; https://store.steampowered.com…ght__Silent_Hill_Chapter/

    Dead by Daylight | Silent Hill | Official Trailer:


    Gameplay:






    Kurzfassung;

    Die bestätigten Neuerungen für Warzone Season 4 im Überblick:

    • Duos, eines der meistgewünschten Features
    • Neue Items für Spieler-Loadouts
    • Neue Items, die man via Loot findet
    • Neue Field Upgrades
    • Neue Spielmodi
    • Neue Story-Häppchen innerhalb von Warzone

    Unbestätigte Leaks und Gerüchte versprechen zudem noch weitere Neuerungen. Allerdings solltet ihr diese Vorhersagen mit Vorsicht genießen, solange sie nicht offiziell von den Entwicklern angekündigt werden. Vielleicht bringt Season 4 also auch noch die folgenden Neuerungen:

    • Neue Gulag-Varianten
    • Map-Änderungen mit neuen Gebieten
    • Erhöhte Spielerzahl
    • Neue Todeszone (Sandsturm statt Gas)

    Außerdem wird es wie in jeder Season einige neue Schießeisen geben. Welche genau, ist noch nicht offiziell bekannt. Allerdings gibt es zahlreiche Leaks und Hinweise, die auf folgende neuen Waffen für Season 4 hindeuten:

    • IWI Galil ( Sturmgewehr)
    • Kriss Vector ( Maschinenpistole )
    • APC9 (vermutlich Maschinenpistole )
    • XM109 (Scharfschützengewehr)
    • HK G28 (vermutlich DMR)


    Original:

    https://www.gamestar.de/artike…&utm_content=warzone%20s4

    General commands:

    • .setup displays the practicemode menu
    • .prac launches practice mode and displays the .setup menu
    • .help: displays this page
    • .settings: opens the client settings menu

    Saving grenade positions:

    • .nades [filter]: displays a menu to select saved grenade positions. .nades with no argument shows all nades. filter can be any of: nade ids, category name, player name, or part of a grenade name
    • .cats : displays a menu of all saved grenades by category
    • .save <name>: saves your current position as a grenade spot with the given name
    • .goto <grenadeid>: teleports you to a player's saved grenade (or your own if no player is named)
    • .delete: deletes the last grenade of yours that you used .goto (or .nades) to teleport to
    • .find <text>: searches all grenade names for a text match

    Modifying a saved grenade:


    All of the following commands can only be used on your grenades. They will apply to the last saved grenade you went to, whether by .save, .nades, or .goto.


    • .desc <description>: adds a grenade description to your last grenade
    • .rename <new name>: renames your last grenade
    • .addcat <category> ...: adds a category to your last grenade
    • .removecat <category>: removes a category from your last grenade
    • .clearcats: removes all categories on your last grenade
    • .deletecat <category>: removes a category from all of your saved grenades
    • .copy <username> <grenadeid>: copies another user's grenade and saves it for you
    • .setdelay <delay>: sets a delay on your last grenade. This is only used when using .throw against a category

    Testing grenades:


    • .last: teleports you back to where you threw your last grenade from
    • .back: teleports you back a position in your grenade history (you can also do .back 5 to go to the 5th grenade you threw, for example)
    • .forward: teleports you forward a position in your grenade history
    • .flash: saves you position to test flashbangs against it. Use this command in a spot you want to try to blind, then move and throw the flashbang; you will be teleported back to the position and see how effective the flashbang is. Use .stop to cancel.
    • .throw [filter]: automatically throws all grenades matching the filter. With no filter, throws the last grenade you threw.
    • .noflash: makes it so no flashbangs will blind you (they still blind others)

    Spawn commands:


    • .respawn: makes you respawn at the spot you are standing (.stop to cancel)
    • .spawn <number>: teleports you to a spawn #, using your team's spawns (CT or T). Closest spawn is used if no argument is given
    • .ctspawn <number>: same as .spawn, but using CT only regardless of what team you are on
    • .tspawn <number>: same as .spawn, but using T only regardless of what team you are on
    • .namespawn <name>: saves the closest spawn to you under a name, which can then be gone to via .spawn <name>
    • .bestspawn: teleports you to your team's closest spawn from your current position
    • .worstspawn: teleports you to your team's furthest spawn from your current position

    Bot commands:


    • .bots: opens the bot menu for easier access to most of the below commands
    • .bot: adds a bot where you're standing (or crouching!); .crouchbot to force a crouching bot
    • .ctbot, .tbot: same as .bot, but forces the bot's team to CT or T
    • .botplace: adds a bot at the point you're looking at (similar to the bot_place command)
    • .boost: spawns a bot boosting you (crouch-boosting if you're crouching); .crouchboost to force a crouching bot
    • .swapbot: swaps your position with the nearest bot (temporarily, the bot will respawn in the original spot still)
    • .movebot: moves the last bot you placed to your current position
    • .nobot: removes the bot you're aiming at (can also use .kickbot or .removebot)
    • .nobots: clears all bots (.clearbots, .removebots, .kickbots also work)
    • .savebots: saves all current bots to a file
    • .loadbots: loads bots from the file (written by the last .savebots)


    Miscellaneous commands:


    • .timer: starts a timer when you start moving in any direction, and stops it when you stop moving, telling you the duration of time between starting/stopping
    • .timer2: starts a timer immediately and stops it when you type .timer2 again, telling you the duration of time
    • .countdown <duration>: starts a countdown timer for the duration specified (in seconds), defaulting to the round duration (the mp_roundtime cvar).
    • .fastfoward (or .ff): speeds up the server clock briefly so smokes dissipate quickly
    • .repeat <interval> <command>: give a number of seconds and a chat command, the command will automatically repeat at the given interval. For example: .repeat 3 .throw repeats .throw every 3 seconds
    • .delay <duration> <command>: runs the given chat command after a given duration (in seconds)
    • .map: changes map (you can use a map name like .map de_dust2 or just .map to get a menu)
    • .dryrun: disables most practicemode settings (leaving infinte money on), restarts the round, and sets freezetime to sm_practicemode_dry_run_freeze_time (default 6) - you can also use .dry
    • .enable <arg>: enables a partially-named setting, or "all" settings.
    • .disable <arg>: disables a partially-named setting, or "all" settings.
    • .savepos: temporarily saves a position so you can .back to it (this adds the position to the list of grenade positions you've thrown)
    • .god: toggles god mode (alias for the god command in console; requires sv_cheats to be on)
    • .endround: ends the round (alias for the endround command in console; requires sv_cheats to be on)
    • .break: breaks all func_breakable entities (most windows)
    • .stop: cancels a current action (this can stop many things: the .flash command, the .repeat command, and the .timer command)
    • .spec, .t, .ct: joins a team

    Bot replay commands:


    Note: bot replay support is currently a work in progress. It's not ready for general use yet. Installing the dhooks extension is also a good idea if you plan using these commands. Expect random crashes if you use these.


    • .replays: opens replay mode menu
    • .replay: opens the replay mode menu, or the last replay/role menu you had open
    • .namereplay: names the replay you're currently working on
    • .namerole: names the role you're currently working on
    • .finish: finishes and saves current recording
    • .cancel: cancels current replay/recording
    • .play <id> [role]: plays a replay id (all the roles), or a single role from a replay